Monday, April 18, 2011

perubahan si dia

hari nie aku nak cakap sal perubahan si dia .
dia yang aku maksudkan adalah bugex !
mybelovedspecialboyfriendforeverandever !


perubahan yang aku nampak sejak aku kenai dia mb sal pelajaran dia . dia budakk pandai . pandai dari aku . tapi dia nie agak malas . besa la kan laki nie otak kaw kaw punye . every exam hoi bole tahan si bugex burger nie . hahaha . start aku knai dia . dia sowg yang ta penah putus asa . eh eh ? yker . haha . betoi kot . sebab . kalau dia nak wt sesuatu mesti sungguh sungguh . jeles aku ! tiap kali exam , dia wt rilex jaa . haishh !geram sesangat sangat la tgk dia . dia wt derk jaa. wt macam ta penting , bole ag tolong ayah dia nega . bagi dia e2 mungkin berkat lau dia tolong ayah dia . aku suka dengan sikap sabar dia . selalu sgt kena kutuk ngn membe2 dia . tapi bagi aku e2 mungkin membe dia nak nekkan semangat study dia . aku ase dia bole pergi jauh dengan stpm . kalau dia bole nape aku ta bole . an3 ! chayorkk . haaa .

kalau aku tataw dalam kelas dia selalu jugakk ajar . terutama mikroekonomi .aku agak lambat !haha



yaa .bugex sgt baek bagi aku . dia ta kedekut . ngn awek mang la kann.ngan membe dia aku tataw laa pulakk . haha . tapi sies . tiap kali at sek . aku tapenah belanja pakai wet aku . sume wet dia . aku knkdng kesian jugakk tgk dia . dia cakap tape . praktise bila da nak kawin nanti . wahwah ! kawin lambat lagi laa. ya dia nak sangat hidup berumah tangga ngn aku . aku cakap kalau ade jodoh ade laa . dia selalu mara . sebaliknye dia ckp kita sama sama berdoa . alangkah bagosnya kalau aku tahu dia jodoh aku . aku akan jaga dia sebaek yg mungkin sebelum aku mati n happykan dia semaxsimum yang mungkin ..................hanya takdir yang menentukan ..


BERANGAN SEBENTAR !!
|
|
|
|
,
.
alangkah aku di ijabkabulkan dengan orang yang aku syg . hehe .
bahagia dengan cara aku tersendiri..HAHHA.


wahwah! best kan kalau da jd isteri orang .
tapi tanggungjawab pas nie bertambah banyak . hehehe


wowowo~ romantik dow ! alangkah bestnye kalau aku..........
haishh! merepek je taw . ta mek sies pun.
aku nak stdy dulu laa..da dpt MASTER ekonomi baru pk sal kawin .hehe
mampos laa sidia kena tunggu .hehe . jgn mara .!
.
.
.
.
.
.
.
.

NabillaHanieBtAbdRashid
foodheart !

2 comments:

  1. wah3!!
    KEMAIN ERK U NIE NK KAHWIN..??
    i p0wn nk kawen jgak la mcm nie...
    hua3!!....
    t0mEy3...
    cwEet ngAt eh...

    ReplyDelete
  2. hahah , besa la tuu . menuju puncak . hahah!

    ReplyDelete