Monday, April 18, 2011

gembira dalam tangisan


assalamualaikum sume ;)
nampakya .dua tiga hari nie . mood agk sedih .
tapi aku cuba cuba happykan diri aku :)


perasaan agak tergugat bila aku dapat tahu . aku tataw kenapa . YA Allah. tabahkan hati hambamu ini ya allah . sesungguhnya . hambamu ingin berubah . tetapi .........aku berterima kasih kepada bugex , sebab dia selalu tenangkan hati aku , aku mang ta bole tahan , tape juz sabar jer , menangis ta berlagu gakk laa. ape salah ka aku nak berubah ? HAH!!! salah ka ?? hah!tapi hati aku , hati aku sapa yang taw ,aku taw laa aku ta sepandai orang lain , so aku nak buktikan kat MAK ABAH aku yang aku bole berjaya macam anak anak orang lain . haish !, hati sebak yang mungkin , sapa la tahu kan . hanya ALLAH yang mampu mendengar isi hati aku yang agakk lara ~ , haha , sebak tatahan . tuu aku patot luahkan perasaan aku kat bloggie kesayangan aku . hehe .tengss bloggie .muaahh .


alah ! lepas aku jumpa cg.wanie . aku da bole lupakan sume tuu .
bukan senang nk pandai , bukan susah nak bodoh . kata cg . so fikir yang terbaek for stpm nie . tapayah pedulikan ape orang nk kata . kita wat keja kita . bia apa orang nak kata . ta lama pon nak stdy . t pergi u mana mana . jumpa kawan baru kan . 'kata cg'. tapi aku ta bolee . aku sedih . aku tersedu sedu jugakk laa sembang ngn cg . haa . agk malu . wekwek. ! tapi aku tetap ngn pendirian aku . aku nak dapatkan 3.50 keatas . aku teringin nak happykan MAK ABAH  aku dengan titik peluh aku sendiri . . lepas 2 aku pergi jumpa cg sowg lagii . agak garang . sapa ta knai cg nie . ha . nak taw la tuu . .nanti laa aku cita . malas ngt masalah nie lagi .hehe . babai masalah !. aku da tanak pk ko lagi . pergi jauh jauh . . syuuissshhh !haha


ya, sekarang nie aku rilex ja , wat keje aku , malas nak fikir sal orang lain . aku mals nak cakap apa apa . suka hati kowg laa nak cakap kt aku ke tak . yang pasti masa depan bukan ditangan sesapa sapa pon . hanya aku yang menentukan arah perjalanan hidup aku . kawan aku harap kowg berjaya . dan aku harap kita sama sama berjaya suatu hari nanti . walaupon sekarang kita sume agak mals . tapi aku harap kita dapat seimbangkan pelajaran dan benda len yang ta berapa penting . aku harap aku berubah bukan setakat HANGAT HANGAT TAIK KUCING jaa , itu pegangan hidup aku , aku nak berubah dan berjaya macam kawan kawan aku masa form5 . dowg sume da melangkah kaki ke UNIVERSITI , MAKTAB , MATRIX n whtever . tapi kenapa aku ta bole,? ha ! kenapa ?aku cuba sedaya upaya aku , semampu yang mungkin , harap kawan kawan dapat bantu aku dalam p&p nanti . 

sumenye akan berubah sekelip mata jika kita sendiri ingin mengubah nasib kita . berubah sebelum terlambat nabilla !. buktikan yang hang bole lakukan . oke !janji taw . insyaallah . hang mesti bole . kalau owg len bole napa hang ta bole . tepuk dada tanya SAKIT ka tak . oke . .

 YOU SEE SYAITAN YANG SUKE MEROSAKKAN MANUSIA !
 GAMBAR KARTUN AJER. hehe .

haha ! syaitan . yaya . kalau tade manusia takan sesat kan . betol takk .
banyak banyak laa melakukan amalan baik :)
jangan jadi seperti syaitan yang suka menghasut orang lain .
peringatan kepada aku da sume membe blog . hahha . macam macam .




wawawa ! padan muka aku kann . kena macam macam .
tapi hati still senyum . haha .
wekwek takisah .




jeng3  ! best kan kalau ada orang sayang kita .
harap harap bugex n abg sayang orang oke . hahaha . poyo dow . nyampah .
ta sabar ase nak bercinta lebih serius . hahaha .
melawak aja ehh ! jgan mek serius . oke .


.
.
.

. ta ingat masalah da.
benda kecik jaa .
an3.
.
.
.
hehe
okelaa .
.
papai !.


NabillaHaniebtAbdRashid
foodheart !

No comments:

Post a Comment