Thursday, April 21, 2011

hari yg pnuh tragedis

assalamualaikum sume :)
terima kasih sudi read bloggie aku . haha
cerita tentang mimpi yg ta logik langsung !.haha


HAHA . agak agak laa . aku suka mimpi benda merapu . haduhh !mesti tidur ta basuh kaki . aku basuh ke tak erk? ta silapa aku aku basuh laa . tape la mimpi mainan tidur ajerr kan , jgn jadi betoi betoi suda . haiyaa.. . first sekali , aku mimpi budakk kelas 3 . sek bek mimpi aku berbaek ngn dia . padahal ta gado un . mimpi la katakan . second !haaaa . aku suka sangat mimpi sal budak kelas aku , mardiyyah nama dia . dulu kami suka gadoh mulut , tataw laa . mb salah paham cket ot . kami suka dingin jaa . cakap pun ta . lepas dri tuu , aku suka mimpi dia . mb mimpi petanda soh berbaek kot . mana laa kita nak taw kann . ALHAMDULILLAH ! sekarang nie aku da berbaek semula dengan dia . dia pon da cakap ngn aku . . tulaa kann kalau gadoh cepat cepat la pergi mintak maaf walaupun kita ta bersalah ngn sesapa . oke ., pengajaran buat aku dann kita sume . :)

hehehe . yg kali ketiga aku mimpi sal owg laen pulakk . haduuh ! ta sangka mimpi sampai takat tuu .ape ape pon aku ta mek seis , kan mimpi mainan tido . haha . najib najib !. ade aku mimpi hang . sory laa . aku mimpi kita COUPLE . haha .nie mimpi mainan tido jaa . jgn amek seis . oke ! aku tataw sama ada hang ingat aku ka , hang dok belek belek blog aku , yg pasti kt sek aku gtw dia aku mimpi dia . hahaha . upenye padahal dia bc blog aku . tengsss najib !. fren forever keyhh !. jgn lupa aku , kalau aku ada wat salah o pape un , tegur la aku , mb aku senang cket kalau hg tegur aku . dari dulu kita kawan , tapi mb ta serapat sekarang kann , hahaha , terlebih pulakk cite sal najib nie . pape hal ko mang sempoi dow . rajin rajin laa blajar . jgn men men , nie stpm last tok kita buktikan kat kawan kwan kita yang kita bole berjaya macam depa , tapi lebih dari apa yang depa miliki oke . tanam semangat tuu dalam jiwa hang . tepuk dada tanya laa sakit ka ta ? hahhaa . sejak aku jd pengawas aku da banyak berubah dari perangai aku yang dulu kann . :) hahaha . (perasan seketika) ko amek laa pengajaran dari pengalaman aku kena mara ngan  mak aku , baru laa aku sedar yang stpm amat penting tok aku buktikan kat MAKABAH aku yang aku bole buat !. hang pon mesti bole punye . chayorkkk chayorkk !!. hidup NAJIB  . haha . kawan selamanya ..:) 


 mimpi yang menakutkan . kalau terlalu tragedis !
 tapi lau mimpi indah , alangkah baeknya . HAHA suke suke :)



haha rinie satu hari aku dok cita sal najib !, saja ja , dia soh sebab mb dia nak berubah bab dia belum sedar macam aku dulu :) HAHA . jangan kontrovesi kontrovesi ya . ini untuk mengubah masa depan dia sendiri . aku cuma nak tlong sedarkan dia , macam mana mak aku sedarkann aku . ituu jaa . jangan anggap laen pulak , wt myfoodheart !jgn mek seis sangat sangat . i know u jeles about it kann . alaa kami juz membe besa laa . okeoke . be patient . i juz love only u lah , dont worry . smile alwayz yaya ! HEHE .

laugh love dream ! HAHA



KEPADA AHMAD NAJIB BERUBAH SEBELUM TERLAMBAT !!
BUKTIKAN YANG HANG BOLEH BUAT STPM NANTI .
BUKTIKAN KAT MAKYAH HANG OKE !
DAPAT 3.0 KEATAS BELANJA AKU . HAHAHA .
OKE SAMA SAMA FOCUS STUDY .
GOOD JOB!
 |
 |
|
|
,
,
NabillaHanieBtAbdRashid
foodheart !

No comments:

Post a Comment