Friday, December 31, 2010

welcome new year ! 2011 !!!

gud bye 2010....
welcome 2011 !!!!
happy new year to all of u, !
alamakk tp bosan jer,,,o9 un cm ta bez jerk !!
bosan bosan bosan ,,
hmm semperna taun bwu nie aku da berazam ngn diri aku sendiri ..
tanak malas malas da,
tanak overdose tidor , haha
tanak lawan ckp mk ayah ,
tanak gado gado ngn owg !e2 un lau owg crix pasai lha.
tanak mkn byk byk , tkot gemukk ,huhu
da tanak gado gado ngn bf ,
juz nak stdy stdy stdy !
penting 2 coz aku nk target 3.0 k'atas !
lau nk decision oke kne laa stdy bella oiii !
bukan men cakap jer...

aku nak jd budakk bek kt skul,
ta la bek smpai owg jijak pale aku,,
juz bek tanak kutok kutok owg da, hihi9
e2 perkara penting !!
aku nk jd budak NERD lha,
kalau bole,,
aku nk byk tanyekan soalan kt cg ,
tanak jd PENAKUT daa,.
ya Allah tolong lha hambamu ini....
sesungguhnye kuatkan iman aku Ya Allah.. !!
aku sowg insan yg lemah ,
jauhkan aku dri setiap gejala maksiat ya Allah,,
sempurnakan lha azam aku pda taun ini...
aku ingin membuktikan kpda mak ayah yg hambamu ini bole berjaye mcm owg lain...
aminn....

No comments:

Post a Comment