Tuesday, December 28, 2010


aku ???
alamak syg nye dye kt aku. haha. aku un syg dy jgk..
sygg sgt2 ! aku nie jer suke sgt cofius2 ngn dy , hha,bese lha 2.
aku suke mnx clash kt dy , aku un satu, suke sgt mara mara dy, suke nyusikk dy, huhu
manje gilerr. hmm knkdng aku suke sgt mlas mcg dy, bykk jer alasan aku,,,
tp kau jgn isaww aw, aku tetap ssyggs kau ! aku siyess lha . nape kau senyumm?
suke yeww pe aku ckp >? haha, mety lha suke kn ..
hah ! syuiiit ! diam , nie blog aku , punye suke aku lha nk kutuk kau k tanak .
haha(gelak beso). padan muke ...

1hari ...aku amat memerlukan kau !
amat menyintai kamu ..
teramat sgt !
arghh ! terase wndu semakin hangat ..
aku mengharapkan mu muncul dalam mimpiku ,,
muncul dan jgn tinggalkan ku sendirian ,
kerna aku ta sanggup kehilanganmu ,,
ouhh ! syggs ku .
alamak TERjiwang laa plak.
arggh ! belasah jela..

bila kau jauh aku slalu rindu..
bilaa kau ada hatykan berbunga...
ku akan slalu menjadi bintangmu gelap dan mimpiku..
aku sedia disini menyusap tangismu,,,
menemani sunyi di hatyku...
hehe~
aku tahu kau suke ngess bile aku cakap.
"jom clashh !"
HHA, elex laa aku suke men2 laa..
huhuhu.
jgn mara ..
senyum cket !
hah! bwu cute . hehe
k laa nk tido,,
muncul dalam mimpi aku yew
putra katak .
haha !
pye2.
love u all lha :)

No comments:

Post a Comment