Saturday, April 30, 2011

dear ikmal :)

-dear MOHD IKMAL B, IZAN NOOR -
da lama kita bersama , 3taun begituu lama ,
macam macam kita lalui bersama sama , sumenye bersama ,
tapi 3 taun belum cukup tok kita mengenal hati budi masing masing ,
3 taun kita ketawa , menangis , suke , duka , kita lalui bersama ,
malam ini malam yg paling aku mara ,
SEBAB !

die ckp nk jpe , rindu katanya ,
bila aku kononnya nak wt SURPRISE nak jpe die ,
aku text die ,
''b syg jap ag smpai''
last last . ta jd, die ade hal , da siap da ,
ala simple jerr aku , hmmm, ta jd ,
tataw ari nie ari badmood aku kot .

sory ye, aku mara sesangat sangat , tapi hati tetaap syg ko ,
sape ta syg , da 3 taun harungi bersama ,
apa yg paling aku takot ,
bila aku masuk U nanti amek DEGREE , aku takot bila aku pandang owg len ,
risiko tinggi sgt bagi aku ,
cukup laa sekadar aku mengenalinye .
tapi kalau tade JODOH apekan daya . hanya pasrah ,,


aku bahagia disamping ko ikmal ,
terima kasih selalu bg dorongan n kasih syg sepenuhnye,
terima kasih , terima kasih ,
sudi melayan kerenah aku selama kita bersama ,
terima kasih !
love youu forever !
ONLY YOUU IN MY HEART !

foodheart !

No comments:

Post a Comment