Wednesday, September 21, 2011

pening

hi tataw la , akhirnya trial aku da tamat tadi , ase nak pecah pala . da la tadi exam SASTERA MODEN bley plakk ta baca buku.sampai sek baru la nak kalut-kalut.aku meluat betoi ar ngn pangai aku.da plak soalan susa gila babun .hhuh! aku ase mesti aku dapat mark sikit , aku tengok owg len sume tekun ja.yg aku heran pasai pa depa siap dulu.upanya dowg wat sikit-sikit ja.yg aku merapu tak tentu hala.patot masa ta cukup.teruk la aku exam taun nie.dala mase exam bulan3 dapat 2.33 ja.tapi aku bersyukur la sangat-sangat.sekurang-kurangnya aku lepas jugak dari 2P kan.ri2 aku dapat  :

SASTERA B+ , PENGAJIAN AM C+ , EKONOMI C and BAHASA MELAYU C+ . 

teruk kan keputusan aku.tapi aku bersyukur la dengan apa yg aku dapat.sebab ituu semua usaha aku sendiri, ta tye owg un.lau tye jwapan kawan bukan betoi sgt kan. hmm.. exam trial tataw la plak cane. mati aku ngn mak&ayah...xpela aku jnji akan wat yg terbaik tok STPM nanti ! 


KEJAYAAN DI TANGAN SENDIRI BUKAN DI TANGAN ORANG LAIN !
BIAR ORANG AKAN CAKAP TENTANG KEJAYAAN KITA , JANGAN KITA CAKAP TENTANG KEJAYAAN ORANG LAIN ! ingat tuu semua . oke bhaiiiii : 






stress blurr!

No comments:

Post a Comment