Friday, September 16, 2011

hari-hariku

hari-hariku yg penuh dengan kebosanan...

hanya mampu dengar keriang-keriang bunyik , (nampak sangat bosan)
itu saja yang aku mampu , dok kat dalam bilik yg tadak penghawa dingin ..
sangat panas di siang hari..
da ta mampu berjalan kehoyang hayang macam orang lain ...
orang lain mungkin nga lepak makan cucuq kodok , makan ais kacang , minum air sirap...
tapi aku minum air masak ja..(nak exam la katakan) ..nyampah...adesss...:(

mesti best kan korang..aku dok kat uma jer. bace buku sampai buta ..tataw nak wat apa...
exam tinggal mggu depan jer.. itu pun tataw la ,, harap2 bole banggakan mak ayah aku... 
aku da lama ta text ngn ikmal..macam mana la keadaan dia kan..
lagipun aku macam da kurang kasih sayang ngn dia.. nampak dia serabut.. 
aku lagi la serabut.. tapi tapela aku paham keadaan dia skunk... aku pun cuba nak bantu dia..
tapela t bila aku da keje ngn keje yg halal..aku akan bantu dia more more n more...
oke dear ! dont worry...

bila aku da keje . macam macam aku nak beli :)
hehe. oke bubye !^^

2 comments: