Thursday, June 16, 2011

bersamanya kembali

alhamdulillah , kowg sihat sihat jer k .
wow , alhamdulillah hari nie hari yg paling bahagia bila aku bersamanya lagi , ala takat sembang sembang cm tuu ja . ituu pun da bahagia bg aku . bia la sekadar jumpa besa . lagi bagus dan baik . HAHA . sebenarnya aku ngn dya da oke . amin akhirnya kami bersama kembali . yahooo ` aku berjanji takan sakitkan hati dya . dan dya berjanji tanak sakitkan hati aku lagi . kalau ada salah mb salah sikit sikit ja . hee .

seronok bila jumpa ngn dya . td plakk dya ta p sek . haisssh ! geram aku . tadak sapa nak bg aku makan . alahai ta bermaya aku tadak dya kat sek .macam mana plakk lau kami clash ? alahai merananya hidup aku ... tapi aku bersyukur kerna aku dipanjangkan umur bersamanya lagi ... :))



.  aku harap aku sebahagia nie :) .

No comments:

Post a Comment