Monday, May 30, 2011

usya peneng with him :)


sumpah weyh best siot , aku ta penah sampai peneng ngn dia , 
memang cool r habaq hang , haha , 
tuu yg wat aku sayang hang sgt sgt , 
dah la kelass hari hari beb ! 
hari hari bole jumpa buah hati aku . hahahhaha...
.
.
.
aku tataw nak habaq la , betapa happynye aku ,hee ,
thanks my dear , syg sentiasa sayang kat b , oke , no more guy against !

dahh laa p tgah panas , alih alih nek feri la kmi , cepat sampai save minyak moto . alahai kena 2ringgit jaa .bukan mahai pon , topap bole plakk . haha , kami p habaq hang bukan dok wat pa un, p usya usya jelaa. ta beli pape un , ta rancang langsung . tupTUP! dah sampai ke destinasi . haha . wulaweiii , tapenah aku sampai peneng ngn dia . saja ja p ronda ronda . bosan asyik SELAMA jaa. hee .

No comments:

Post a Comment