Sunday, April 10, 2011

sumpah SEBAK !

Hello :)
selamat petang suma kawan kawan .
jam bella dlm area 5.40ptg .


     sebenarnya bella sedih sesangat sangat sedih . n tersentap . sbb da byak hari bella ta ckp ngn mak kesayangan bella . teramat sedih sangat . sapa ta sedih kalau ite sehari ta cakap ngn mak an3 .? hum nie suma salah bella jugakk . nak taw ka . ouh ri2 bella nk kua ngn membe bella . tapi hujan lebat sesangat . tapi bella degil nk kua jugak . pas2 mak tegur . "HAI, hujan hujan pun nak kua jugak . tatakot banjir ke t". pas2 bella diam laaa. ta kata apa . HAH! pulak . membe bella kol . haduyai . bella un angkat !, "WEH , nk kua jgak ker hujan hujan nie ?" mb mak bella dengar kot . lepas dari kejadian 2 bella ta cakap ngn mak . mak un ta ckp ngn bella .kalau kowg mesti sedih kan lau ta cakap ngn mak . betol x?? haiya . mak ayah penting la sygg , bak kata MOHD IKMAL. @ dikenali sbgai BUGEX  . HAHAH.


    lepas kejadian haritu bella da ta kua uma . lepas balik sek tros balik uma . pas2 petang STDY GROUP ngn membe selama . ta dah kua lepak2 hari hari cuti sek . kalau tak jangan harap nak ada kat uma setiap ptg jumaat ,n sabtu .haha . keja lepakk jaa . bagos jugak jadi kejadian ni . kalau ta bila agaknya aku nak berubah !. MASYAALLAH . tataw apa nak jadi ....selepas tu jugak aku da mula rajin stdy , o9 pon jarang jarang . "terima kasih YA ALLAH , hamba bersyukur kepadamu ". Disamping tu jgk ada sowg yg selalu hapy kan aku bila aku sedih . TQ b ! syg syg b sesangat sangat !. kalau ta dk b . asanya da lama syg benti sek . AKIBAT tension teramat sangat . hehe . love u forever n ever b !<3
,
,
,
,
,
,
,
,
,
love my family n mylove
.
.
.
.
.
exspecially my fren
tengss u all :)




jeles !
,
nak tau ?
,
sebabnya susa kalau ada adik perempuan
yang dekat umo dengan ite , haish !

jeles jeles jeles !, teramat jeles . tataw la kenapa . susa sangat aku nak hapus jeles tuu . mana ta jelesnya . adik aku selalu dapat apa yang dia nak . tape tape . t bila aku da keje . haishh ! baju RM300 un sanggup pakai . haha (ayat pasrah) , agpun dia memang beruntung . mak aku sayang dia lebih , ala sapa la aku nie .. aku sedar siapa aku . . memang pun , aku la ta reti buat keje uma , ta reti basuh kain , ta reti masak . anak dia yg sowg ag suma reti . komplit !pandai masak , pandai wat keje uma , pandai basuh kain , pandai segala-galanya . ala besa laa . lau ta lawa pun owg suka . betoi ark . besa laa . nama un anak kesayangan ., aku nie kalau tadak anak dia tuu , baru laa nak soh . macam laa aku ta reti nak wat sume tuu . aku un bole berdikari laa, nak kata pandai masak . alah sama naik ja ngn aku . pandai masak ? eh ehh , nak soh anak dia yg tuu masak nasik gna periuk elektrik un ta reti . e2 dikira pandai masak ka ? ta masuk akal . argh !. HOT der !.

ALAH ! tape yg td tuu aku ta laa se HOT nie . yg td tuu ley terima ag . yang ta bole terima . ! haritu dia beli kasut , mggu lepas baju kemeja ladies 2 pasang , semalam kamera digital LUMIX . wah wah !. nie dikira kes berat nie . sapa ta jeles !. aku dapat apa nak taw ? hapraq , pon ta dapat nak habaq hampa .haha . padan muka aku , huh! skunk nie aku da CAKAP ngn mak aku . HoREYYY!!! . baru tenag cikit nk blajar . tapi skunk aku da byk berubah . aku da ta jalan n melepak ag . aku kat uma stdy , kalau mak aku ajak ku g mana mana pon . aku ta ekot . aku stdy ajer at home . :) GREAT! aku da mula berubah slow slow . hee .


*buat adik aku : kalau unk bc , jgn terasa , nie luahan hati aku , aku sedih sesangat sangat .
okeoke . wt cool n chill jaa . aku da ta terasa ngn unk . tapetape , t aku da keje aku bole bli apa yg aku nak .
skunk aku nk focus stdy . :)

|
|
|
|
jangan isaw .
|
aku syg unk adik
|
|
<3




NabillaHanieBtAbdRashid
foodheart !

No comments:

Post a Comment