Tuesday, December 7, 2010

sayang kowg sume... !! ILYSM ~

nie ojane ! membe aku dri f1,
HHA, smpai skunk km membe ag,dok 1cluz,
juz aku blakang dy, hmm dy bek,ta laa sombonk sgt !.
hhee. syg kamoo,,,!




nie ulak kiera waka waka. hhee.
jgn mara yerk kira, dy nie mg peramah, bek aty,
wah wahh ! hhe, 1ag dy mg pntang lau owg kte kt dy,
so kowg jgn laa crix pasai ngn dy okeyh !,, btw syg kau kiera ! fwenn forever yerk..ilysm !!



hah ! nie ulak tiemah, huk3!
dy nie ulu aku slalu jpe, tp juz ta pasan,
coz km suke gado sal netball , HHA, last2 skunk jd membe ulakk,
huk3! btw aku un syg kau tiemah, wlaupun kte awu membe. haha
fwen forever n ever yerk !!! syg kau...ilysm~



huhu, nie ulak membe aku dri skul rendah ! hhaa, da laa blakng uma aku jerk, dkt jer meyhh ! kentot un dgaq..HHA, hmm, dy nie sora derass, tp bdan kecik jerk (jgn mara) huhu,aku syang kamoo... hope kte sume epyy yerk, fwen forever meyhh !!xnk gado2 da.. hheek3!ilysm ~



  kowg nie laa farhana, membe aku, cute kn !,
nie nie amai peminat,
coz comei cgt. hhee, smpai dax2 un mnt dy,hmm,
dy nie suke syumm, manis jerk,agpun dy nie,
cpt bowink, haha, sme cm aku,
bf?? nta laa, tyer dy sndrix k,dy un ta cte,
dy nie cpt catch up muet ! terer gk r,
btw aku syg kau jgk ! tengs ya,
fren smpai ble2 k. syg kamoo...ilysm~

No comments:

Post a Comment